YagizAsyaMom ayyynı durumlar bende de vardı. Az su içme, geçmeyen idrar hissi. Ama yanma vs yoktu. Gittim idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon vardır diye. Aile hekimi var dedi. Kadın doğumcum yok dedi. Sonuç olarak ikisi de ilaç yazmadı. Ve kadın doğumcum geçmeyen idrar hissi bebeğin baskısından oluyor dedi. Normalmiş demek herkeste olabiliyor :)