YagizAsyaMom Sürekli çişim var aaa dostlar. Bazen çok bazen damla damla ama sanki günlerdir yapıyormuşum gibi. Bu ara su tüketimini baya azalttım en fazla 2.5 litre içebiliyorum oda her gün değil ama 2nin altına da hiç düşmedim idrarımda koku yanma vs yok Enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum ama beni mahvetti bu his ya 🤦♀️ Sizlerde böyle misiniz 27 haftalığım bu arada
Msalbyrk YagizAsyaMom bnde öyleyim o kdar da su icmyorm aslnda. Ama bi ayagm hep tuvalette .yatak odamda banyo var bazen keske bide tuvalet olsaydi dyom gece o kdar kalkiom ki😁😁
Hacer7 YagizAsyaMom ben tuvalete gidip gelirken kapıdan dönüyorum sen ne diyorsun 😂😂😂 ayy çok zor bir durum allah yardımcın olsun geçmiyor idare etmen gerek
Aylnn YagizAsyaMom bende aynıyım canım 20+2 haftalığım gece 5kez uyanıyorum tutamıyorum da öyle bi baskı oluyoki kasık agrısı tuvalette yatıyorum nerdeyse sabaha kadar😫😖
Kamelya YagizAsyaMom damla damla demişsiniz sistit olabilir mi acaba ben sistit olduğumda aynen öyle oluyor çünkü gerçi su an 10 dk bir tuvalete gidiyorum sanki çocuğum idrar torbamın üstünde zıplıyo gibi 😂😏
Zeynepali YagizAsyaMom bnde 27 haftaligim ayni durumdayız mesaneye baski yapior o yuxden gayet normal dogurana kadar mecburuz orda yasamaya :)
YagizAsyaMom Hacer7 ya sürekli varmış gibi yada birisi yukarıdan ayağıyla bastırıp sıkıştırıyor muş gibi ay ne acayip betimlemeler bunlar🤣🤣 off çok zor çoook hep en kötüsü geliyor aklıma ne bileyim 🤦♀️
ozlemrcp76 Valla ben 1 bardak su icsem bile 10 dk gecmeden tuvalete gidiyorum rahim buyudukce idrar torbasina baski yaptigi icin surekli boyle bi ihtiyac duyuyoruz bazen gece 4 5 kez uykumdan uyaniyorum bu 2. Gebeligim ikisindede aynı oldu
Hacer7 YagizAsyaMom hahaa 😂😂😂 şuan 32. Haftadayım gece kalkmıyorum bayadır sanırsam biraz düzeldim belki seninde düzelir bir kaç haftaya