SedAbdurrahmanBeyter Alinmavi ben zaten kilo almaktan yana değilim önemli olan sağlıklı olması da küçük doğarsa bakması zor oluyo diyorlar ondan bende tecrübesiz olarak korkuyorum ilk bebek olunca insan evham yapıyo
FerhanSerkanEilmez KbraGndz 19+4 kilosu 263 gr iyi dedi kilosu 😂😂😂 Demekki abartı az yada abartı çok olması iyi değil 😊😊😊
Karakurt Biz 28+4 te 1.317 gram olmuşuz etrafımda herkes az diyor psikolojim bozuldu sizce nasıl kızlar
Aysealty Aysgeulburakk canım okuyunca dikkatimi cekti banada doktorum kordonun plesentaya girişi yandan bebek yeterli beslenemeyebilir demişti marjinal insersiyon diye bişeymiş 22+3 üm dün detaylıya girdik hersey normal dedi sen kaç haftalıksın
Aysgeulburakk Ravzam Aysealty 31 haftaligim ama ultrasonda 28+5 çıkıyor. Pazartesi yine gideceğim gelişim geriliğinin yapısal olup olmadığına bakacaklar. Ona göre perinotoloji ye gonderecekler
Ravzam Canım bnm utrosondada 34 olarak gözükuor mesela ama tabi seninki ileri birseyse doktor demisse baktir2 cnm
Zeynep23 32+5 1991 kg mız geçen ay iyi kg almıştık ama bu ay yani 20 gün diyebilirim 250 gr falan almışız canım sıkıldı şunun şurasında ne kaldı Doğuma 50 günde 3 kg olur mu ki 🙄