defngbyg Mlke95 aslında en başından beri doktorla olması lazım, başka doktor araştırın isterseniz. Özelde mi doktorunuz?
1erkekkannesiiii defngbyg memleketten fındık geldi doktoruma ve asistanına fındık paketledim bir sonraki muayenede götürcem 🤗 doğumdan sonra da çiçek sepetinden bisey yollarım çikolata ya da çiçek olabilir
cahillesohbetikestim defngbyg ilk doğumumda bir şey almamıştım ama bir yıl arayla ikinci doğumumu gerçekleştirecek kendileri 😁 artık kanka gibiyiz o yüzden bir şeyler yapmayı düşünüyorum