Batur-Alp1 1prensannesiiii Cuma kontrolüm var bakalım ne diyecekler muhtemelen yatirip banada da suni verebilirler
Eceninanne Batur-Alp1 dogurmadjnzmi daha dua edin bana hayırlısıyla bende kucağıma alim bebeğimi erkn dogum riskim vat 23 haftaligiz
Batur-Alp1 Eceninanne Yok yavrum nerdeee evde bekliyorum hala tik yok Rabbim yardımcın olsun daha çok erken inşallah gününde sağlıkla gelir kucagina
Melike_nur53 Batur-Alp1 allahım bir avazda kurtulmayı nasip etsin olmuyoarsada bedeninizi yormayın daha fazla napalım sezeryan olursunuz en son çare 🤷🏻♀️
Batur-Alp1 Eda_ekiz0 İnşallah valla suni bende istemiyorum ama bu gidişle öyle olucak gibi sancı filan yok daha
tombul0bebek Batur-Alp1 evde bekleyin bence dayanılmaz hale gelince gidin bana suni verdiler hala doğumun etkisinden çıkamadım
Aslhn-06 cennet_aka27 sancınız gelirse suni taktırmayın hızlandırmak için suni takıyorlar kendi sancınızdan daha ağır suni sancı
Kubra-6863 cennet_aka27 merhaba açılma nasıl oldu acaba benim de 2 cm var iki gün oldu leke de geldi napacagimi bilmiyorm
cennet_aka27 Kubra-6863 3 cm vardı canm gece suyum geldi hastaneye gittim acilma ayniydi suni sanci verdiler oyle ilerledi