Der_0 ilk defa duydum biraz baktm da %2 orannda kişilerde gözükyoms ins bı sakıncası yoktur gecms olsun :( benim boş qebelikti oda çok antibiyotik kullandım bilmeden ama nasibi de yokms demkki Rabb’im kimsenin kucaqini boş birakmasn 🙏 sen kaç haftalık hamilesin canım