Ceylan2301 Kızlar 12 haftalık hamileyim baya ilaç verdi doktorum Fertamir,Decavit,Forte D vitamini bunlardan hariç ecopirin oksapar folbiol bide tiroid ilaci kullanıyorum kullananlar bilgi verrbilirmi korkuyormm da bı zararı varmı sizce.
Boncukveannsi Ceylan2301 benim de ilacım çoktu aldım hepsini doktoruma götürdüm bunların birlikte kullanmanın bir zararı var mı dedim doktorum hepsini kontrol etti tek tek bir sakınca yok dedi🤷🏻♀️ sende doktoruna göster
Binnur-cam Ceylan2301 sabah aç (gyno ferrro sanol demir) ilacı ve troid ilaci kullaniyorum öglen imom folik asit omega karışık bi ilac akşamda yatmadan coraspirin (magosit magzenzyum ilacı) sabah aksamda progestan fitil olarak kullaniyorum
Mysmrt Ceylan2301 ben de folik asit olarak folbiol kullandım ama 13. Haftada onu bıraktırdı doktorum. Decavit ferrum ve coledan damla kullanıyorum 23+3 teyim doğuma kadar bunları kullanacaksın dedi doktor
Ceylan2301 Boncukveannsi öyle yapcam canım bende çünkü baya var bu yeni verdikleriyle daha bı çogaldi teşekkür ederim yorumun icin 🙂
Ceylan2301 Der_0 şöyle bişey var kullanmicam deqil sonuç olarak burda faklı faklı ilaçlar kullanan baya anne var bende merak ettiğim için sordum.2 düşüqum var normal böyle tepki vermen qereksiz bence canım 🙂
Ceylan2301 Binnur-cam teşekkür ederim canım 🙂 bende progestan kullandım ama biraktm onu kanma kesilince :) senin triot ilacının dozu kaç canım.?
Ceylan2301 Mysmrt benimde o az kalmış canm bitmek üzere doktorum kullanmayı birakrsn bitince dedi. Teşekkür ederim yorumun için 🙂 ins bebislerimizi saqlikla kucaqimıza alcaz 🙂🙂
ycl4644 Ceylan2301 zararı olsa doktorunuz vermezdi korkmayın, baktınız bir yan etkisi var doktorunuza danışın hemen geçmiş olsun. Folbiol ve progestan kullanıyorum
Ceylan2301 ycl4644 teşekkür ederim canım 🙂 ömrümde kullanmadığım ilaçları kullandım gebelikte 2 düşüqum olduqu için korkularim çok olyo :( kaçıncı haftadasin canım 🙂
Der_0 Ceylan2301 tepki vermedim benimde bir önceki gebeliğim düşükle sonuçlandı demek istediğim doktorun vermişse kullanmakla endişe etme 🌸 burdan biri hayır kullanma dese kafan karışır
Binnur-cam Ceylan2301 ben kanama icin degil serklaj oldum yani rahim agzina dikiş atıldı oyuzden rabbimin izniyle insallah 36 haftaya kadar kullanıcam doktorum söyledi.. 25 mg vermisti sonra hatta ayda bir kontrol edelim yukselirse dozunu degistiririz dedi ama cok şükür suanlik sıkıntı yok 25 mg ile devam ..
Ceylan2301 ycl4644 öyle canım ayy minnacık daha küçüçük canım kalp atışlarını duydun mu saqlikla alırsın inss kucaqina bebisini 😘
Ceylan2301 Binnur-cam hmm anladım canım senin adına çok sevindim çok şükür Rabbime 🙏 bende yarın qidip tiroid sonucuna bakcam inss bişey çıkmaz senin qibi 25 mg ama ben yarısını içiyorum , inss sağlıklı bir şekilde alcaz bebislerimizi kucağımza 🤍
1erkekkannesiiii Ceylan2301 doktorun vermiş biz zararlı desek kullanmayacak mısınız? Benim de çok ilacım var doktor verdi diye kullanıyorum sen de kullan sağlıkla doğsun insallah
Ceylan2301 1erkekkannesiiii canım kullanmicam deqil merak ediyorum sizlerede verilms ilaçlar mi çünkü ilk defa bu kadar çok ilaç kullanıyorum ve artı iki düşük olduğu için bundan korkuyorm :( amin canım inss hepimiz sağlıkla kucağımza alirz bebislerimizi 🙏
ycl4644 Ceylan2301 henüz duymadım hafta içi gidip duymak istiyorum 🥰 Allah’ım tüm isteyen herkese bu duyguyu tattırsın 🤲💕
Ceylan2301 Der_0 tamam canım 🙂 orası da doğru kafa karıştırıcı oluyor ins saqlkla alirz bebeklerimizi kucaqimza 🙂🍬 düşük sebebin ne oldu canım.?