Merhaba,
6 hafta 3 günlük hamileyken bebeğimin kalp atışını doktor çok zayıf ve yavaş buldu. 1 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi. 12 Kasım da gideceğiz. Çok kesik kesik duyduk, hiç güçlü değildi kalp atışı. Bu durumu yaşayan ve iyi sonuçlanan var mı?