Buseyy Merhaba kızlar 6+5 teyim kalp atışını duyamadım normal mi tedirgin oldum doktorum 1 hafta sonra bakalım dedi😶
Pakizencm Buseyy stres yapma canım ben 6. Hafta da duydum ama 7. Haftada daha net duydum.Haftaya sen de duyacaksın inşallah 😊
Prenses34_annesi Buseyy bebekten bebeğe değişir cnm doktor sıkıntı yok dediyse canını sıkma ben 7. Haftamda duydum tam
Citlembikk Buseyy bende 6+4 duydum ama çok net değildi canım sen de duyarsın haftaya hatta daha net bi şekilde hiç tedirgin olma 🥰🥰
Buseyy Citlembikk teşekkür ederim canım benim Allah herkesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍
Buseyy Zln2152 tam 5.haftada kese oluşumu görüldü bugün 6+5 gittim bebek oluşumu başlamış ancak kalp atışı yok
Zln2152 Buseyy bebek oluştuysa iyi kalp atışı 7,8 haftada duyulur korkma canım. Bana da doktorum boş gebelik olabilir dedi bende onun stresindeyim
Buseyy Zln2152 benim de bir arkadaşım a öyle demişlerdi eşim 10.haftaya kadar bence başka bir doktora da git
Zln2152 Buseyy peki arkadaşın sonradan görebildi mi başka doktora da gideceğim canım çünkü bu kafamı karıştırdı
Buseyy Zln2152 evet canım sağlıkla doğurdu çocuğunu şuan 1 Bucuk yaşında ihmal etme stres yapma insan ister istemez yapıyor seni çok iyi anlıyorum😶