Kardelen24 Guldenn bende begendim canim durusu guzel . Ama sanki likrali degil giyerken zorlaniyor musun yoksa esnek mi?
Guldenn EsraDabakzkal ben 56 kiloyum s beden aldım resimdeki gibi üstüme oturdu hamile giyim kalıpları biraz büyük oluyor ona göre tercih edebilirsiniz
Kamelya Guldenn ya ben m beden söyledim olur inşallah çünkü diğer bütün taytlarım m bide lcw dan aldığım hamile taytıda m bedeni 54 kiloyum inşallah büyük gelmez çok üzülürüm valla
Zeynpatak E bebekten ayarlanabilir hamile tayti diye aldim . Belini ayarlayabiliyosun ve cok rahat tek sıkıntı cok kalın olmamasi
Marpling Kardelen24 ya kusura bakma emzirirken yazınca öyle olmuş h&m ye bakabılırsın orada kışlıkda var
Chan Bugün aldım bende defactodan. Hemde içi pamuklu kışlık. 40 lira gibi bir fiyatı vardı. Ayrıca bordo renk hoş bir taytta var kalın kumaştan. Bakmanızı tavsiye ederim. Ama maalesef çeşit namına çok yok.
Kardelen24 Chan tesekkur ederim cok oneren oldu bende deneyecegim defactoyu. Ust tarafta arkadasin linkini yolladigi tayytan mi aldiniz acaba ? Ya da size zahmet aldiginiz tayti defacto sitesinden linkini atabilir misiniz?
Chan Kardelen24 https://m.defacto.com.tr/slim-fit-hamile-tayt-901095 Benim dediğim bordo olan bu. Aldığım eşofman altı tarzıydı. https://m.defacto.com.tr/elastik-belli-hamile-pantolon-908372
Kardelen24 Chan cok tesekkurler evet ilki diger arkadasinda onerdigi . 2. Gonderdiginizde guzelmis . Gule gule giyin .