Karadasesra Udu bir gün önceden tatlı tüketme bol su iç hatta randevunu sabah saatlerine al gece 12den sonra hiç bişey yeme benim arkadaşım bir gün öncesinde çok tatlı tüketmiş şeker yüksek çıkmış 1 hafta sonra tekrarlandı düzelmişti gebelik şekeri değilmiş
Leylazerr ozge123_ bir saat tokluk ve poaça yedim sadece ev uzaktı açlık verdm tokluk için dışardaydm poaça hamur acaba ondan da kaynaklı olabilir mi
ozge123_ Leylazerr normalde ztn bı kac gun onceden karbonhidrat kesılmesı lazım seker yuklemesınden once sma vucudun şekere yatkınlıgı varsa neolursa olsun cıkıyor
Bellabells makin canım ne kolası ne baklavası 😂 öyle bir şey değil. Direk beynime gitti sanki şeker.hamileliğimde ilk aylar dışında kusmadım
makin Bellabells bende içtim hiç öyle bişey değil insanları boş yere kokutmayın gebelik şekeri çok tehlikeli bunları okuyup vazgeçiyo insanlar
Bellabells makin benim için böyleydi. Ben bunu yaşadım. Aynen de anlattığım gibiydi.üç yıl geçti.dün gibi hatırlıyorum. Sen kusmadın diye arkadaşın da testi iyi geçecek diye birşey yok
makin Bellabells iyi kusmaktan korkup yaptırmayın bu kadar sonucu tehlikeli bir şeyi doktorlardan çok biliyorsunuz ya