Zeli_19 Kızlar merhaba 28. Haftaya girdik bu şeker yükleme testini yaptırmalı mıyım kararsız kaldım. Siz yaptırdınız mı fikirlerinizi merak ediyorum
Karadasesra Zeli_19 ben kimseye kulak asmadım yaptırdım iyikide yaptırmışım şeker çıkmadı içim rahatladı çıksaydı ona göre önlem alıcaktık gebelik şekeri önemli bence
Damlamsu Bende istemiyordum ama arkadaşlar haklı gebelik şekeri erken doğuma neden oluyor bebeğe zarar veriyor hiç bir şey sağlıktan önemli değil yaptırın en azından ona gore önlem alırsınız
Zeynep_Asellll Zeli_19 Bende 28 haftaya girdim. Yarın kontrolüm var. Yaptırmayı düşünmüyorum. Açlık tokluk baktırırım belki o kadar
Tombikbebek Ben şehir dışındayım şuan 27 haftanın bitimine geri dönücem gelince yaptırırım dedim saglik ocagi orada yaptır mutlaka dedi 28. Haftada oluyormu oluyorsa bana niye ısrarla yaptır diyolar
makin Tombikbebek kilonuz var mı? Çünkü o haftalardan itibaren gebelik şekeri belli oluyor ve tehlikeli
Ness0 Zeli_19 canım yaptırdım ben iyi ki de yaptırmışım 229 şekerim çıktı milleti dinleyip yaptırmasaydım bunu bilemicektim
Bellabells Zeli_19 ilk gebeliğimde o şekeri içer içmez kustum.normal bir test olduğunu sanmıyorum. Bir dilim değil bir kilo baklava yesem öyle kusmam. Başım ağrıdı kustum ne var ne yok çıkardım.şükrediyorum şimdi iyi ki çıkardım.ikinciye asla düşünmüyorum test yapmayı
makin Bellabells kusanlar neden kusuyor anlamadım kötü bi içecek değil kola içince kusuyor musunuz bence yaptırmamak hata
Bellabells makin canım ne kolası ne baklavası 😂 öyle bir şey değil. Direk beynime gitti sanki şeker.hamileliğimde ilk aylar dışında kusmadım