Ennnn çok araştırdığım konuydu.
Deterjanı zArarlı kimyasal içermediği için green clean tercıh ettım.
Şampuan,vucut losyohu ve pişik kremini de Iva Natura tercih ettim doğal içerikli olduğu için.
Bunların dısında da gercekten temız ıcerıklı bırkac marka daha var