KumsAlyaa Aslan04 bugün doktora gittim yeniden sordum bebek kilo alıp büyüdüğü için normal dedi benim aşırı bel ağrım olduğu içinde fıtıktan muhtemelen dedi panik yapma normalmiş yani stres etme
Sobb Ben 15 haftalık.oldum 1 haftadır vajinamdq içten ağrı var.sizlerd3 de olmuş muydu bu agri kızlar batıyor gibi.