Aslan04 ben doktora sordum bel kasık ağrısını dedi ki normal bebek büyüdüğü için olabilir ya da önceden bel fıtığı var ise tetiklemiş olabilir ağrıların dinlenince geçmiyor ise eğer sorun vardır geçiyorsa sorun yoktur bana magnezyum kalsiyum ilacı verdi kullanıyorum fakat günlük çok ayakta durunca iş yapınca belimden duramıyorum sol ayağıma vuruyor ağrısı ayağımın kitlendiği yürüyemediğim çok oldu sanırım benimki fıtıktan