Minaliy seçim yapmak zorunda olmak çok zor senin için , ben de T rahimliyim hatta rahim için ameliyat olmuştum suan ikiz gebeyim 25.haftaya giriyoruz çok şükür dediğin gibi riskli serklajlıyım ama imkansız değil gibi. Allahım sağlıkla 3ünü de kucağına almayı nasip etsin inşallah