Kızlar tüp bebek ile hamile kaldım. Kese görmek için gittiğimizde 3 kese göründü. 1 embriyo bölünüp ikiz olmuş. Benim rahmim normalden küçük olduğu için ameliyat olmuştum doktor ikiz bile zor demişti. Haftaya kalp atışları için gideceğiz. Üçüde sağlıklı ise doktor birini almayı önerecek. Ben nasıl yapıcam bunu bilmiyorum. Almazsa üçününde erken doğumla kaybetme riski varmış. Daha önce bunu yaşayan oldu mu?