Emily37 Nurcann17 bugün kontrol günüm🥰 normalde 16 kasım diye konuşmuştuk doktorumla 1 ay önce ama büyük ihtimal bu çarşambaya alabilirim doğumu çünkü ağrım ve sancım çok fazla🥺Rabbim hepimizin sağ sağlim bebeğini kucağına almak nasip etsin
Ezgi_hsyn Nurcann17 %100benim solunum sıkıntımdan dolayı masada kalırım korkusu sol akcigerim %80hasarli bende illa normal doğurcm diye istemedim doktor da bana birkamsti bende sezeryan tercih ettm
Emily37 Nurcann17 ikinci gebeliğim bu.ilkim sezaryendi sağlık sorunlarından dolayı buda öyle olucak inşallah
1234momsss Nurcann17 ilk doğumum sezeryan olduğu İçin mecbur canım yoksa ben normal doğumdan yanayım ilkide zorunlu olmustu ☺️
cimcimemmmm Nurcann17 gunumuz belli degil canim normal doğum olacak inslaah . Acilmam var bekliyoruz oyle bakalim