papatya-0 Mekklc benimde aynı bu belirtilerim vardı testler silik çizgi çıkıyor ama peceteye silince gelen lekelenme var bilmiyorum regl gelebilir hayırlısı 🥲
Mekklc papatya-0 benim hiç lekelenmem olmadı ilk gebeliğimde göğüs ağrısı vs vardı ama bunda sadece kasık ağrısı var regl olcak gibi başka hiç bir belirti yok
Mekklc papatya-0 inşallah bir ay önce düşük yaptım çok istiyorum tekrar yarın ilk idrar ile test yapıcam inşallah daha belirgin olur çok heyecanlıyım 🥰
papatya-0 Mekklc inşallah canım benimde aynı hep regl ağrım ve çok akıntım vardı bugün sabah yaptım görünür silik çizgi oldu kimisi o test öyle yapıyor dedi böyle peceteye de gelen olunca biraz umitsizim şuan hayırlısı olsun hakkımızda 😊🙏
bademli_puding Mekklc canım var benim ilk kızımda da aynı böyleydi belli belirsiz bi çizgi gözün aydın ama kan vermekte yarar var tabii
Mekklc bademli_puding Çarşamba gününe kadar beklemeyi düşünüyorum varsa en azından yüksek çıksın diye ama yarın testi tekrarlicam inşallah vardır 🥰
papatya-0 Mekklc yarın filan sokulmezse oyledir diye düşünüyorum hayırlısı canım bekliyoruz anca napalim 😇😊
Mekklc Blue2121 hiç bir belirti yok sadece sanki regl olcak gibi hissediyorum ve batma oluyor sağ bazen solda
Blue2121 Mekklc çok fazla düşünme kafana da takma olacağı varsa da olmaz 3 gün bekle sonra test yaptır
Mekklc Blue2121 düşünmüyorum zaten stresli de değilim sadece düşük yaptım ondan endişe ediyorum acaba yine olur mu diye
Blue2121 Mekklc olur olur dertme bence benim kuzenimde düşük yapmıştı şimdi tekrar hamile çok uzun zaman geçirmemelisin düşük konusunda
Mekklc Blue2121 geçen ay düşük oldu işte bu ay Allah izin verirse yine gebeyim sanırım teste bakılırsa 🥰
Blue2121 Mekklc var gibi gözüküyor ama bence idrar testi yaptırma direk kan testine git 3 gün sonra ben öyle yapmıştım