aysegulka01 Hayırlı olsun canım çok sevindim adetine kaç gün kala test yaptın belirtilerin nelerdi sanırım Ovulasyon testiyle hamile kaldın ☺️
Miracleee aysegulka01 evet canım ovulasyon testi kullandım. Adetim dün veya yarın olmalı. Kesin değildi bat tarihim. Bu sabah çıktı testte. Ama 5 gün önce kaset test yaptığımda da silik çıkmisti. Tabi insan emin olamiyor. Geçen ay da kimyasal geçirdim maalesef. Rabbim herkese hayırlı zamanda nasip etsin inşallah
Mekklc bademli_puding 26 Ekim’de kan vermiştim en son düşük yaptığım için düşüyor mu diye 3 çıkmıştı ondan önce akıntım falan vardı yumurtlama diye düşündüm ovulasyon testi yapmaya başladım 26 Ekim’den sonra 3 4 gün yumurtlama oldu sonra çatlama acaba daha erken mi tes yapmama
bademli_puding Mekklc evet biraz erkende olabilir biraz daha bekle en iyisi sonra bence hiç test yapma direk kan ver zaten gebeysen artması gerekir değerlerinin
Mekklc bademli_puding regl günümü beklemeye karar verdim inşallah hayırlı haber alırım Allah’ın izniyle 🥰 teşekkür ederim canım 🥰
Miracleee Mekklc bat ne zaman canimm eğer birkaç gün varsa erken gebelik testi yapabilirsin. İnşallah vardır bebek. Benimde belirtilerin böyleydi.
Mekklc Miracleee Benim 11 Kasım daha günüm var tabi belki ondan bilmiyorum bugün erken gebelik testi yaptım maalesef 🥺
aysegulka01 Miracleee çok sevindim canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin darısı isteyenlere Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın ❤️🤲🏻
Miracleee papatya-0 canım kimyasal oldu bu da yine. Geçen ay da öyle olmuştu. Ama belirti olarak göğüs hasssiyeti, beyaz akıntı, kasik sancısı diyebilirim. Herkese sağlıklı gebelik diliyorum 🤲
aysegulka01 Miracleee amin canım sende evladını kucağına sağ Salim alırsın inşallah 🌸Ovulasyon testinden kaç gün sonra test yapmıştın canım
bademli_puding Mekklc canım var benim ilk kızımda da aynı böyleydi belli belirsiz bi çizgi gözün aydın ama kan vermekte yarar var tabii
Mekklc papatya-0 inşallah bir ay önce düşük yaptım çok istiyorum tekrar yarın ilk idrar ile test yapıcam inşallah daha belirgin olur çok heyecanlıyım 🥰