Böyle ataklarda eskiden annelerimizin bir formülü var baş kısmını tülbent ile sıkıca sarın biraz uyumaya çalışın .hatta bana doktorum demişti .. baş ağrısı kafa çevresindeki damarların gevşeme durumunda ortaya çıkarmış ve bu yöntem cidden ise yararmis .bir diğeri ise şakaklarinizi kolonyalı pamuk ile bastırarak ovun .majezik çok masum bir ilaç değil aman diyim ..