Dilaraa23 mazejik olmadan asla geçmeyen baş ağrısı olan biriyim ama hamileliğim boyunca hiç kullanmadım. Normal zamanda da acayip ağır ve zararlı olduğu söylenen ilacı hamileyken ve emzirirken asla kullanma bence. Günde 1 değil 4 taneye kadar parol kullanabiliyorsun, en güzeli 2 parol bi alıp bol dinlenmek uyuyabilirsem uyu, geçmezse ilerleyen saatlerde tekrar alırsın paroldan.çok geçmiş olsun 🤗🤗