Buketsel1 Goguslerde şişkinlik ağrı ve kasık ağrısı vardi ama bu belirtiler adet olmadan önce olurdu bende hamile olabileceğimi düşünmedim adet olmayı bekliyordum.Tabi bunlara ek olarak uyku hali halsizlik yorgunluk da eklenince kan verdim 23 eylülde negatif çıktı aradan 8 gün sonra verdiğimde beta 316 çıkmıştı