Merhaba durumumuz aynı sanırım ayın 14’Ü regl tarihim göğüs şişliğim ve fazla akıntım var bugün kan testi verdim negatif tahminlerime göre 3 gün var adetime normalde düzenli olur kadın doğumda çalışan bir arkadaşım var onunla görüştüm ben de hemşireyim bu Arada evet sonuç negatif ama çıkmayadabilir regl gecikmesini beklemen lazım dedi enaz 7gün bekle dediler ben de umutla yaptırdım normalde belirtilerim her ay olurdu ama daha çok psikolojikdi şuan resmen fiziksel belirtiler inşallah böyle bir durum olur gebeyimdir