Dün gece rahmimde fena baskılar hissettim . Sabah kalkıp tuvalete gittiğimde peçetemde pembemsi leke gördüm . Klozete dönüp baktım kanlı parça vardı . Annemi çağırıp gösterdim gördüğüm doğrumu anlamında . Evet dedi . Zaten sancılarım vardı ve devamda etti . Hastaneye gittim açıklığım 1-2 cm arasında . Eve gönderdiler şuanda evdeyim ve düzensiz sancım var . Bu durumu yaşayan varmı ne zamana doğururum yada bidaha ne zaman gitmem gerekir sizce ?