Merhaba kızlar. Ben Derya 4,5 haftalık hamileyim. Tüp bebekle gebe kaldım. Ama bir haftadır geçmeyen bi lekelenme oluyor. Aranızda bu sorunu yaşayan oldu mu acaba? Doktorum kanamanın neden kaynaklı olduğunu anlamak için alttan muayene etmem gerekiyor ama muayene edersem kanaman çoğalabilir daha çok korkarsın diye muayene etmedi. Bu kanama neden oluyor acaba çok endişeliyim☹️