rabiacander Mucizem-34 37+1 haftalıgız;) çok şükür sıkıntısız bı hamılelık gecırdım sımdıye kadar kızım olcak inşallh sımdıye kadar benı hıc uzmedı inşallh doğunca da uzmez.
Asel-ahsen Gamzeerdgn Veriliyor zaten ben ilk hamilelegim de 55 kiloyla hamile kaldım 83 kiloyla doğum yaptım ama benim ödemim çok fazlaydı burnum yüzüm her yerim şişmişti doğumdan 1 ay sonra 65e düştüm hiç birşey yapmadan. 😅
Cananinbebis Mucizem-34 35+2 haftaligim kızımla belirti olarak karnımdaki çizgi aşağıya kadar gelince kızmış benmde öyle aşağıya kadr iniyor çizgi az kaldı kavusmamiza kızımla ismi De sahra olucak insllah ❤️🤲
VerdaY Bsra12_- ben de 32+3 aynıları bende de var, ayağa kalktığım andan 10 dakika sonra baş dönmesi başlıyor hiiiç halim yok hiiiç :(
Bsra12_- VerdaY bende de aynı özellikle de sabah uyanıp kahvaltı yaptıktan sonra korktum tek bende mi öyle oluyo diye sizde de varmış demek ki ☹️
tubayerli08 -ozgeg benim belli olmadı 12haftalikta alttan ultrasyinda erkek bebeğe benziyo denildi rabbim sağlıklı sıhhatli versin inşallah hepimize daha erken 1 ay sonra geldiğinde netleşir cinsiyet bu durumu yaşayan oldumu erken tahmin doğru çıkıyormu
Sumeyyeabdi Mucizem-34 35 haftaligim kızım olacak inslalah 4 yaşında oğlum var oğlumda 15 kilo almıştim Bunda 9 kilo aldım 🥰 ama ağırlaştım belim ağrıyor ve aksam ayakta duracak halim kalmıyor
Senosscan 21+5 oğluşuma kavuşmak için gün sayıyorum Ma 1 yıl önce rahim ağzı kanseri tanısından ameliyat oldum rahim ağzımın bi kısmını aldılar doktor servikal dikiş dedi bilgisi olan var mı daha 25 yaşındayım bebek ameliyat olmasam erken mi doğar
munevver_frt Senosscan kesinlikle olun yoksa erken doğum ile allah korusun bebeğinizi kaybedebilirsiniz bende 5 aylık erken doğumla 9 ay önce oğlumu kaybettim şu an gebeyim 12. Haftam da laparoskopik serklaj olacağım doktorunuz ne diyorsa uyun ona
nez10 Senosscan sen geç bile kalmışsın kuzum bende servvikal yetmezlik var 15.haftada dikişin atıldı şimdi evde yatıyorum şükür 22.haftadayız geçen yıl yetmezlikten erken doğum yaptım ben ihmal etme
VerdaY Bsra12_- tamamen aynı eiyler bende de var ayakta duramıyorum sırt agrısı bacak agrısı mahvediyoe benı :(
Busrayl haftadayız heyecanlıyız 🥹 hamilelik reflüsü yaşıyorum birşey yemeye korkar haldeyiz geceleri yatarken çok zorluk çekiyorum sanki içimde bir alev topu yaka yaka geliyor ve geri gidiyor. Var mı yaşayanlar kızlar? Onun dışında vajinal ağrılarım başladı haftaya kontrolümüz var doktoruma danışacağım. Bu aralar biraz zorlu 🙈
MaviDeranHazal Busrayl ben atak geçiriyordum artık önceden de reflü ve gastritim olduğu için hemen doktorumu aradım. Öyle bir çaresizlikti ki gerçekten psikolojim bozulacaktı mahvoldum ve doktorum daha önceden de mide koruyucu olarak aldığım lansor’ü günde 1 defa olmak şartıyla kullanabilirsin dedi. Buna şükür diyorum 🙏 Allah sizin de yardımcınız olsun çok zor çokkkk
Bebek1989 32+4 belim çok agrıyor benimde oğlum olcak inşallah bulantı kusma olmadı ama şuan griple mücadele ediyorum iyice agırlaştım sanırım nefes almak zorlaşıyor
4erkek1prenses Bende ikiz annesi olucm inşallah 21 haftalık olduk ama çok aşırı derece kaşık ağrılarım var🥺