Hafizeipek
deletedmom734o zaman stetskop işe yaramadığını göre dua edip sabırla bekleyeceğiz kızlar başka çare kalmadı.
Çikolata yiyip şekerimi çıkarmak istemiyorum.
Dua ettim bekliyodum 2 3 kere vurdu şimdi çok şükür bu ara yeni gelin gibi kırıta kırıta haraket ediyor 🤔 gribim ona bağlıyorum