deletedmom734 bir de acile gidince doktorlar ne var ne geldin der gibi bakıyor gıcık oluyorum bişey yokmuş işte hadi kalk dedi en son muaynem de ne kadar gıcıklar değil mi kendi doktoru gibi olmuyor insanın yada bana öyle geliyor 🤣devletin acilleri nasıl bilmiyorum hiç gitmedim merakta ediyorum açıkçası.
Annelik zor iş vallahi kafayı yediriyor insana.
Sağ salim kucaklayalım her şey iyi olsun hemen olsun hemen fırtlatalım tek derdim bu 🙆♀️💃