Merveclnk ffatma1 ilki baya koyu hemen beliriyor ise test vermelisin gebelik zaten 23 cikmamismiydi☺️
Zemzems ffatma1 ffatma1 Oluyor canm ben yaptım. T çizgisi C çizgisin de daha koyu oluyor C çizgisi de silik oluyor
Naciye1 Merhaba bende pvulasyon testi aldım adetim düzensiz adet bitiminden sonra yapmaya başladım benimkide birinci cizgi kırmızı ama ikinci cizgi çok hafif belli belirsiz 4 bez gündür yapıyorum aynı hiç koyulasmadi ikinci cizgi