ffatma1 Kizlar ovulasyon testinde gebelik belli olurmu acaba basina boyle bisey geln varmi. Tup bebek yaptrmistm kanda 23 cikti kontrol vermisti doktorm ben yinede bi ovulasyon testi yapaym dedm smdi cift cizgi cok net cikti
Ayse112 ffatma1 canım benim ilk gebeliğimde adetime yakın pozitif çıkmıştı ovulasyon testi ben de benzer hormonlar diye doğumdan sonra bi kere şüphelenmiştim yine ovulasyon testinden yaptım yine pozitif çıktı ama gebe değildim o yüzden doğruluğu var diyemeyiz en iyisi gebelik testi almanız
Zemzems ffatma1 ffatma1 Oluyor canm ben yaptım. T çizgisi C çizgisin de daha koyu oluyor C çizgisi de silik oluyor
ffatma1 Ayse112 anladim canim kanda 23 cikti gebelik vrda cok sukur deger artacakmi die kontrol verdi benm adetmdn 7gun gecti zaten tup bebek yaptrdm. Oyuzdn bi deneyeym dedm bakalm 🤗
Merveclnk ffatma1 olma ihtimaliniz olabilir o zaman ben de ovulasyondan öğrendim reglime 3 4 gün kala damlatir damlatmaz çift çizgi oluyordu belirtim de vardi tabi göğüs ağrım vardı çok fazla gaz vardı erken gebelik aldım hamileydim insallah sizde güzel haberler alırsınız 🤲
ffatma1 Merveclnk insallah cnm belirtiler bndede var tabi Zaten kanda 23 gordum sadece denemek istedm ve damlatir damlatmaz 2side kizardi hatta bozuktr blki dedim bidaha yaptim ve oda kizardi cift oldu 🤗
ffatma1 Aysu35 masallah 🧿 rabbim kucagina almayi nasip etsin insallah Insallah benim mucizemde benimledir 🤲
SemaArin ffatma1 uygulamaya girince solda 3 çizgiye bas resim yükle var yükle linki kopyalayıp buraya yapıştır
Merveclnk ffatma1 Google imgyukle yazdıktan sonra çıkan sayfaya fotoyu yukluyorsun çıkan kopyala linkini buraya yapistiriyorsun kuzum daha kısa yolunu da bir hanfendi yazmış burda heyecanlandım bende ☺️🤗