Bbhr0_ Black00 ya bende şeker de var 38 hafta sezeryan olucam aöma bugünlerde. İyi degilim yarın doktora yazıcam her yediğimi çıkarıyorum
Zelalbozan Black00 kaç kilo olarak doğdu bende 34 haftalik hamileyim haftaya kalmaz doğar bebegin dedi doktor çok sancılı geçiyor zamanim
Black00 Asenaguney ama haftan gayet iyi dediğim gibi benim bebeğim küvöze bile girmedi bence hemen doktorunla konuş durdurabildiği kadar durdursun
Black00 Bbhr0_ evet doktoruna danış kesinlikle bana da nst için acile gittiğimde ebe söylemişti bulantı rahim ağzı yumuşaması oluyor diye
Hazelnuts Asenaguney 34 te erken doğum için yattım dediğiniz gibi durduruldu. Şu an 36 bitti ben de bugün kustum ama hiç ağrım yok. Telaşlanmadan bekliyorum şu an gününü