Kızlar merhaba erken doğum riskim var 31. haftam da hastaneye yatışım yapıldı ve ilaçlarla sancı durduruldu ciğer geliştirici yapıldı şimdiyse 34. haftamdayım doktor kafası aşağıda dedi Ve iki gündür akıntılarım çok artmaya başladı beyazımsı gelmeye başladı doğum belirtisi olabilir mi