Yenianne66 tırnak pide yapmıştım geçen yoksa fırınlarda var alabilirsin onları küp küp doğrayıp tereyağ tuz toz biberler tavada iki gezdiriyorum sos çeksin diye sonra üzerlerine çok büyük ve yassı olmak kaydıyla köfteleri diziyorum sonra salçalı domates sos döküp yanları da yoğurt ve közlenmiş biber domates koyuyorum görsellik için ben ekstra bir de patates kızartıyorum onu ortaya koyuyorum eşim sevdiği için 😇