Belissima DilekAkkayaYksel bende var aynı akıntı artık ped kullanıyorum. Günlük pedlerle olacak gibi degil
DilekAkkayaYksel Belissima ben bi ara gubluk ped koydum kaşıntı yapmaya baslayinca careyi cok afedersiniz ama pecetede buldum habire degistiriyorum onuda cok yogun cunku
GkbenAktaAlngan Gul_hamad benim sanki bi baskı var alt tarafta bide bugün bebeğim çok kasılıyor sertleşiyor kakımda neden acaba canım acıyo
Gul_hamad GkbenAktaAlngan cunki bebek asagi inmis o yuzden. Bende de oyle. Hergun aksam yuruyus yaptigimda ahanda simdi cikacakmis gibi oluyor)) annem ebe olarak calisti gencliginde normal diyor. Bende tutturdum 10gune doguracam diye😃 yok kizim daha var diyor ))
Gul_hamad Bbes kalsium,demir,vitamin D duzenli olarak kullaniyorum ama. Bide sabah kalktigimda parmaklari yumruk haline getiremiyorum,kemiklerim agriyor
Nesoo Edaaa7166 bende 34 haftam bitti aynı şekilde adet sancısı gibi ağrılarım var canım. Belim de çok ağrıtor. Kontrolüm haftaya ama işllh normaldir
Gul_hamad Nesoo ayni benim annem de öyle dedi . Ama o kadar sabrsizlaniyorum ki) annem cok kiziyor,bekle zamaninda saglikla gelsin diyor)
GkbenAktaAlngan Gul_hamad daha var ama Doğuma erken gelir mi acaba korkuyorum zAten yanlız başımayken Doğum başlıcak diye