Edaaa7166 Arkadaşlar 35 haftalığım ve çok fazla adet sancımla birlikte karın bel ağrım var çok kötüyüm sizce neden olur ?????
Belissima Edaaa7166 bende öyleyim regli agrisi gibi agrim var. Beyazımsı akıntım da oluyor. Çok yorulduğumda agrim da artıyor
DilekAkkayaYksel Edaaa7166 benimde 35+6 bel agrim var ama inanilmaz yogun krem gibi bir akintim var sari renkte sizlerde de var Mi
Gul_hamad Edaaa7166 bende 35deyim. Cok kaislmam oluyor, karnim cok sertlesiyor ve acitiyor. Yururken bebek cok asagda,karnim,midem bos gibi.
Nesoo Edaaa7166 bende 34 haftam bitti aynı şekilde adet sancısı gibi ağrılarım var canım. Belim de çok ağrıtor. Kontrolüm haftaya ama işllh normaldir
Belissima DilekAkkayaYksel bende var aynı akıntı artık ped kullanıyorum. Günlük pedlerle olacak gibi degil
Edaaa7166 Gul_hamad benim de öyle karnım taş gibi ağrım çok bi de kız galiba saçlanıyor midem perttttt
Bbes Gul_hamad bende senın gbydım canım magnezyumumu ıcmıyodum ondanmıs sımdı duzenlı ıcıyorum rahatladım
DilekAkkayaYksel Ummi benimde ole cok fazla akıntım ve sari baya sut kesigi seklinde bu hafta cati muaynem var ins enfeksiyon mantar falan degildir
isimsizz Aynen bende 35. Haftamdayım dediğiniz bütün şikayetler bende de var. Bende tedirgin oluyorum.
Gul_hamad isimsizz hepimizde ayniysa terdingin olacak bisey yok)) demek kiii... normalmis,son ay.bekleyecegiz artik
GkbenAktaAlngan Gul_hamad benim sanki bi baskı var alt tarafta bide bugün bebeğim çok kasılıyor sertleşiyor kakımda neden acaba canım acıyo
Zeynozeyyo Aynı sorunlar bnde de aynı 35+2 son aylarda normak bebek hem büyüyor yeri daralıyor ve doğum kanalına giryor hazırlık asamasında bende de gecelerinuyku yok sıkıntı yapmayın yani leke ve suyumuz gelmediği sürece sıkıntı yok
Gul_hamad Bbes kalsium,demir,vitamin D duzenli olarak kullaniyorum ama. Bide sabah kalktigimda parmaklari yumruk haline getiremiyorum,kemiklerim agriyor