E34lif Benim şekerim var bebeğim önden gidiyordu o yüzden 37 sonunda olacak dedimdoktorum cuma günü de 21.22.23 kasım olabilir dedi. Eşim ile konuştuk 22 kasım da 37+5 olucam o gün sezeryan olsun dedik. Tarih baya manidar çünkü 22.11.2022 olur. inşallah doktor da müsaittir