girl_boy_annesi sliya30 maşallah aramızda 2 hafta var bizde 33 haftalık olduk son 50 gün Rabbimin izni ile 🥰
girl_boy_annesi QUEEN0888 iyim elhamdulillah canım 😘geçen sancım çıkmıştı bu hafta gittim sancım çıkmadı çok şükür yavaştan temizliğime başladım senin nasıl gidiyor 🥰
QUEEN0888 girl_boy_annesi Şükür bitanem.Bendede yalancı sancılar başladı😅.Heyecanlıyım sağlıkla doğuralımda🤭
E34lif Tosbikannesi1 bende 34+4 deyim sezeryan icin ne belırledınız acaba ben daha konusmadım doktorumla yarın kontrole gıdıcem ınsallah
saglikciaanne 35+2 den merhaba 😁 sancılar ve kasılmalar. Sık büyük ve küçük wc sorunları ile basbasayiz 😁 bel ağrısı ve uykusuzlukta cabasi
Shylaa sliya30 37+3 ten selamlar 😁 hamileliğin başında geçmek bilmeyen günler sonunda koşarak gidiyor 😂