Günaydın kızlar, dün 9. haftamızın ilk günüydü.. sabahtan kanama kesilmişti ve içime bir umut doldu, İlaçlar işe yaradı kalp atışını duyucam diye.. Dün akşam 16.45te kontrolüm vardı.. bırakmış bebeğim beni.. BetaHcg 100e düşmüş.. Dr rahim temiz görünüyor fakat pazar günü tekrar kontrole gel dedi.. sitem etmiyorum asla, sağlıklı olsaydı zaten tutunurdu sımsıkı.. çok üzgünüz ben ve eşim.. yaşadığım ağrılar, kramplar ve hayal kırıklığım kaldı yanıma.. Eşim en büyük destekçim üzülse de hiç belli etmemeye çalıştı ve tüm gece beni teselli etti.. Kötü bi tecrübe oldu bu bizim için.. pazar günü tekrar gidicem doktora.. umarım küretaja gerek kalmaz.. 🤲🏻😿