Gizem_1635 çünkü iğnenin girdiği yer ne kadar kişi tecrübeli de olsa deforme oluyor diyor ve orası çok riskli bir yer sinirler olduğu için bebekte anestezi almasın diye yapabileceği tüm işlemleri önceden yaptılar steril etme gibi çok şükür bebeğimde de hiç etkisi olmadı gayet kendindeydi hatta fazla kendindeydi sabaha kadar ağladı yarım saatte bir emzirdim 😂