Gizem_1635 Merhaba kızlar bi arkadaşım dedi ki belden aşağı uyuşturma yaptırma komple bayıltsınlar çünkü kalıcı bel ağrısı bel fıtığı olabiliyormuş dedi ilk defa duydum ben bebekle o ilk doğduğundaki anı hissetmek iistiyorum var mı böyle bişey yaşayan
Asel2519 Gizem_1635 bende belden aşağı uyuştum herhangi bir sıkıntım yok ağrı felan arada bel ağrısı oluyo ama oda temizlik yaptığımda koltuk çekmekten yeni yengem doğum yaptı ful uyutmuşlar ve narkoz bebeğe gitmiş 3 gün küvezde kaldı narkozu temizliyene kadar da hiç anne sütü VS vermediler. Şuan 2.ye hamileyim yine belden uyuşma olucam
uraz_ve_annesi- Gizem_1635 bankada doktorum belden uyuşturmsyı tavsiye etmedi şimdi olmasada ilerde mutlaka bir sıkıntı çıkar diye düşünüyor
Defne_momm Gizem_1635 kaç tane arkadaşım sezaryen oldu şimdi hepsi saatlerce spor yaparken 60-70 kilo ağırlık bile kaldırıyor alakası yok. Arkadaşınızda bence zaten olacağı varmış.
Ozlm0916 Gizem_1635 bende bu yüzden genel istedim eşimin arkadasinin hanımı spinial olmus 1 bucuk ay bel boyun agrisi cektim dedi
3prens1prensesmom Benim belim bekarkende agriyordu ama sezeryandan sonra daha cok agrimaya basladi . Ama ne olursa olsun belden isterim onu ilk gormeyi dokunmayi sesini duymayi hepsi mucize gibi :) ayrica belden olunca kendini toparlamak daha iyi oluyor
Gizem_1635 Asel2519 Allah korusun yaa 32 haftalığım doktor henüz normal veya sezeryan demedi ama ben sezeryan istiyorum korkuyorum normal yapamam
3prens1prensesmom Gizem_1635 korkulacak birsey yok panik oldugunda miden bulandigi zaman yani o anda ne hissediyorsan soylersen eger sakinlestirici yapiyorlar :) saglikla alin kucaginiza
Gizem_1635 Ozlm0916 ben ilk defa duydum böyle bişey en yakın zaman kuzenim oldu belden uyuşmalı çok şükür öyle bişey yaşamadı
Asel2519 Gizem_1635 hiç korkmayın benim bebeğimin suyunu baya azaldığı için bide çatım normal doğuma uygun olmadığından sezeryana alındım belden sinek ısırığı gbi iğne oluyo inan hiç hissetmiyorsun bile odaya çıktıktan 1 saat sonra biraz ağrın oluyo ama ağrı kesici iğne yapıyolar hemen geçiyor eğer ben illada sezeryan olmak istiyorum diyorsan doğumdan sonra bol bol yürü ve sert kahve tüket çok iyi geliyor senin doğumun yaklaşmış Rabbim yardımcın olsun kolay Bi doğumun olur inşallah 🥰
uraz_ve_annesi- Gizem_1635 çünkü iğnenin girdiği yer ne kadar kişi tecrübeli de olsa deforme oluyor diyor ve orası çok riskli bir yer sinirler olduğu için bebekte anestezi almasın diye yapabileceği tüm işlemleri önceden yaptılar steril etme gibi çok şükür bebeğimde de hiç etkisi olmadı gayet kendindeydi hatta fazla kendindeydi sabaha kadar ağladı yarım saatte bir emzirdim 😂
KubraKaranKaya Gizem_1635 bende belden oldum genel istemiştim. Genel bebeği çok etkiliyormuş çocuk çıktığında anestezi etkisinde oluyormuş o yğzden yapmadılar. Bebek için en sağlıklısı belden .
Merve201119 Gizem_1635 ben iki defa spinal anestezi ile sezaryen oldum bende hiç bel agrisi filan olmadı hatta bas ağrısı bile olmadı tabiki herkesin bunuesi bir değildir ama o herkeste olacak diye birsey yok hatta bana dediler ilkte yok birsey çekersen ağır kaldirirsan belin ağrır yok soğuklarda sızlar eder bende olmadı