Kızlar öncelikle her şey o kadar güzel gitti ki dilerim allah hepinize böyle güzel doğumlar nasip eder 🙈
Sabah 9.00 da 39+2 de kontrolüm vardı 25.10.22.. suyum az olduğu için doktorum o gün yatışı verip doğumu başlayabileceğini söylemişti o yüzden hazırlıklı gitmiştik hastaneye. Çatı muayenesi gibi açıklık kontrolü yaptı ve 1cm açıklık olduğunu söyledi. 38+2 de çatı muayenesi olmuştum ve canım hiç acımamıştı ama o gün ne yaptıysa biraz canımı yaktı. Yatış işlemlerim için aşağıya inince ben ağlamaya başladım nasıl doğurcam çok acıdı diye 🙈 eşim ve ablam vardı yanımda beni hep güldürmeye çalışıyorlardı ve yatış işlemlerim yapıldı nst bağlandım suni sancı serum ile verilmeye başladı sancılar hep 100 çıkıyordu ama ben hissetmiyordum ebem gelip biraz kıstı ve beni yataktan kaldırdı. 2tur hastane koridorunda yürüme, pilates topunda zıplama, squat, çömelme hareketlerini dönüşümlü yaptım ve tekrar nst e bağlandım açıklığım 3cm olmuştu saat 11 gibi ne yapıyorsan yapmaya devam et dedi ebem.aynı seriyi 2 tur daha tekrarladım 4,5 cm oldu 5 olunca suyunu patlatıp epidurali takıcam dedi ve öğlen 14.00 de doğumhaneye alıp suyumu patlattı epidural takıldı artık senin işin bitti gerisi bizde dedi ebem. Biraz yorulmuştum uyumayı istedim ama uyuyamadım heyecandan tabiki 🙈 dinlen dedi yatakta zaten ayaklarım uyuşmuştu. Bu arada 5cm açıklıkta nst de 70 çıkan sancılar beni biraz yoruyordu ama asla çekilmeyecek bir acı yoktu buraya kadar 😇 epiduralden sonra açıklık kontrolündeki hiçbir şeyi hissetmedim ve yatağımda yatarak sancıyı bekledik. 16:00 gibi 7-8cm e ulaşmıştık 16:30 da 9cm oldu ve ebem senden tek isteğim büyük kakanı yapcakmışsın ama yapamıyormuşsun gibi ıkınma hissettiğin an beni çağır dedi o odadan çıktı ve çok geçmeden o his geldi hemen çağırın Sebahat ebeyi dedim geldi ve işte bu istediğim harikasın kızım hadi başlıyoruz dedi 🙈 doğumhaneye çıktık kakara kiriri sohbetler 🙈 müzik açtılar tezahurat gibi şarkılarla beni doğuma başlattılar. Eşimde yanımdaydı. Hep söyledikleri derin nefes al nefesini tut sonuna kadar ıkın!! Ben ıkınıyorum ama o anın heyecanı var arada çığlığı basıyorum 😂 hayır çığlık yok nefes lazım bize nefesini tut hadi hadi diyerek o an doktorum geldi ve güle oynaya Derin kızımızı kucağıma verdiler 🙈 hayatımda yaşadığı en güzel his diyebilirim. Küçücük bir parça kucağımda eşimle baka kaldık o bana bakıyor sadece sessiz bir şekilde ve doktoruma hocam neden ağlamıyor demişim 🙈 Gerçekten dünyanın en güzel hissiydi..
Herkes gibi bende hep düşünüyordum acaba suyum gelecek anlayacak mıyım? Sancı tutarsa anlar mıyım evde mi beklemeliyim yoksa hastaneye mi gitmeliyim. İlk doğumum olduğu için evde beklemeyi risk olarak görmüştüm açıkcası çünkü bebişe bir şey olur diye çok korkuyordu . Son hafta suyumun azaldığını duyunca bu nasıl olcak şimdi dedim forumda sürekli su azlığını okudum. Ve bu kadar endişem varken sezaryen olcak gibi hastaneye planlı gittim ve şükür ki bebeğimin kalp atışlarında sorun çıkmadı sezaryene dönmeden normal doğumla hallettik 🙈
Benim çok hareketli bir hamileliğim vardı 38. Haftaya kadar çalıştım ( özelde öğretmenim ) iş yüküm ağır değil ama hep hareketliydim. Son 1 hafta hurma yedim, 15gün önceden lansinoh göğüs ucu kremini sürmeye başladım ve sadece son 2 gün pilates topu üstünde hereket yaptım bir de hastanede olduğum tüm gün.. aklınıza takılan varsa cevaplayabilirim.
Allah tüm gebelere bir avazda doğurmayı nasip etsin benim gibi 🙈 Normal doğumdan asla korkmayın ertesi gün ayağa kalktım bağdaş kurup bebişimi emzirdim 🥳 bu arada dikişsiz olması için çok uğraştılar ebem ve doktorumun ekibi harikaydı gerçekten.. ama 5dikiş atıldı kafasını çıkardıktan sonra kesi atmak zorunda kalmış doktorum. Ama onlarda geçmek üzere beni hiç zorlamadı ♥️