D_aly stresim yok zaten 7 aylık evliyiz dah
momofatlas34 fazla kilom yok 16.60 boy 59 kiloyum. Hatta doktor sen nasıl pcolusun dedi hiç pcolu gibi değilsin dedi ama işte bendeki belirtisi adet görmeye başladığım günden bu yana hep düzensiz. Evlenmeden öncesine kadar hep Diane35 kullandım. Evlendikten sonra onu bıraktım. 6 ay kendimiz denedik olmadı. 7.ayda doktora gittim dupbaston ve thancss verdi şuan 2 aydır bunları kullanıyorum bakalım. Hayırlısı ve nasip diyorum. Stres demiş çoğu arkadaş. Öyle stres de yapmıyorum. Zaten daha çok tazeyiz 7 aylık. Hayırlısı 🙏😊