Yaceemm CansuKrgeerAkar koyduğun ismi soyleyemeyeceksen hiç koyma bence. Öykü güzel bi isim yanında bi ism daha beğen öyle koy istersen
Deletedmom2224 CansuKrgeerAkar ilkay ben erkek ismi diye biliyorum hatta tanıdığımda var ama öykü de pek anlamlı bir isim değil açıkçası sonuçta çocuğumuzun bizim üzerimizdeki tek hakkı isim hakkı yine de sizin tercihiniz 😊