CansuKrgeerAkar 😁 tek isimden yanayım ilkay öykü y ve k harflerinden dolayı söyleniş zorluğu çıkartıyor sanki... eğer çok kararsız kaldıysanız isim seçeneklerini kağıtlara yazıp bu isim işinden hiç habersiz birisine çektirin seç birini diye ve çıkana razı olun :) ♡