Acısını tadınca bir daha çocuk yapmam diyen ben 3 yıl sonra hamile kaldım 7 haftalık hamileyim 🥰
Ben unutup cesaret ettiysem herkes yapabilir ağrı eşiğim çok düşük epidural oldum anestezinin etkisi 5 saat sonra gidince dikiş ağrısı çok çektim ama ertesi gün evime geldim ve 5. Kata merdivenle çıktım ağrıya odaklanma biz kadınlar çok güçlüyüz. Sende başaracaksın bebişinle sağlıkla bir şekilde evine gelip bir haftada toparlamış olacaksın.🙏
Tek tavsiyem sütün gelmezse panik olma endişe etme geç gelebilir o sırada bebeğini aç bırakma az da olsa mama ver sarılık riskine karşı Allah yanınızda olsun inşallah