[silindi] merhaba, ben 38. Haftadayım şu an artık geriden gelmiyor, devamlı muz ceviz tahin pekmez ıspanak ve kefir tükettim. Sigara kullanımım vardı çok çok azalttım. Şu an haftasını yakaladı ama yine de biraz zayıf ve doktorum kalıtsal olduğunu söyledi endişelenecek bir durum yokmuş. Siz de beslenmenizde bu gıdalara yer verin fark kapanmazsa zaten doktorunuz sizi yönlendirir diye düşünüyorum.