Dkblz hiç endişelenme canım. Bizde de 7. ay ile 8. ay arasında vardı. Doktorum havuç ve nar suyu içmemi, öğün sayımı artırmamı, her gün 1 saat yürüyüş yapmamı(çünkü yürüyüşte bebeğe daha çok kan pompalanıyormuş dolaşımı artırdığı için) ve eğer dinleneceksem sol tarafıma yatmamı söyledi. Hepsini düzenli olarak yaptım. Şu anda her şey yolunda. Doğuma 5 gün kaldı 😊😇