Mutlulugummm yoo herhangi bir teoriye aykiri degil. Asermek zorunda degilsiniz, vucudunuzun bir mineral veya vitamin eksigi yoktur asermezsiniz. Bagisikliginiz bebegin varligini kabul etmistir rahatsizlik duymuyorsunuzdur. Herkeste olacak diye bir kural yok. Bende mide bulantisi, bas donmesi, aserme hic olmadi ama sinir yapti hormonlar, hic cikarmadigim halde sivilcelendim ve uyku yapti. 32+6 dayim sivilceler hala gecmedi. Her bunyede farkli etkiler gosterir hamilelik hormonlari. Endise etmeyin: