Mutlulugummm bilimsel teoriye aykırı degil zaten eger okuyorsanız sadece bunların bir çogu yayılma bende oldu sende de olucak vucut yapısıyla alakalı bende aşermedim kusmadım ama inanılmaz mide bulantısı çektim 5 ay surdu hala ara ara yemeklerden sonra bulanır hormonsal bir durum işte gösterdigi tepkiler farklı oluyor